Nem fogunk unatkozni: jön az új BMW M5, Audi A8 és VW Touareg
Bár egyelőre még messzinek tűnhet a szeptember, nem kell már olyan sokat várnunk az ekkor megrendezendő Frankfurti Autókiállításra (IAA). Lássunk most három frankfurti újdonságot!
Bár egyelőre még messzinek tűnhet a szeptember, nem kell már olyan sokat várnunk az ekkor megrendezendő Frankfurti Autókiállításra (IAA). Lássunk most három frankfurti újdonságot!
A Frankfurti Autószalon ismét megmutatta, milyen autók szelhetik majd a kilométereket a nem túl távoli jövőben. Íme hét a legjobbak közül.
Az elektromos autók egyre divatosabbak és olyan gyártók is esélyt látnak bennük, amelyeknek korábbról semmilyen autóipari tapasztalata nincsen. Pont, mint a Thunder Power.
A Frankfurti Autószalonra érkezők már a repülőgépről látják az új 7-es óriásplakátját.
Az ultrahatékony Concept IAA képes arra, hogy menet közben megnyújtsa a karosszériáját, így fokozva az aerodinamikai hatékonyságot.
A hemzsegő újdonságok között az olaszok mindössze egy-egy új modellel jelentkeznek, de azok garantáltan elvonják a figyelmet a környező standokról.
Az autógyárak számára a legnagyobb kihívást jelenleg a Tesla legyőzése jelenti. Ezúttal a Porsche próbálná meg egy 600 lóerő feletti és 500 kilométeres hatótávú elektromos sportautóval.
A Frankfurti Autószalonra készítette a német Limouzine cég.
Az új Opel Astra minden műszaki paraméterében fejlődött az elődjéhez képest: könnyebb, tágasabb, takarékosabb, erősebb és komfortosabb.
Sejtelmes mondat hangzott el a BMW pénzügyi bejelentésekor, és már pletyka is kering arról, mi lehet a meglepetés.
A Dacia szeptemberben mutatja be a Duster legújabb változatát, egy képet azonban már most készítettek róla.
Az egész világ azon a fából készült autón ámul, amit egy székely mester vitt el a Frankfurti Autószalonra.
Az új Suzuki Baleno bemutatkozott és igazán meggyőzőnek tűnik elsőre. Nincs rossz formaterve, takarékos és tágas is és azt ígérik, az ára is jó lesz. Plusz, ami legalább ilyen fontos, nálunk is lehet majd kapni.
A bajorok vadiúj versenygépe nem csak a Frankfurti Autószalon egyik legdögösebb modellje, de valószínűleg az egyik leggyorsabb is.
Összeesett a frankfurti autógála bemutatóján Harald Krueger, a BMW vezetőségi tagja. Állítólag csak nagyon fáradt volt a sok utazás miatt.
A lopakodó repülőgépre hasonlító karbon kasztnis Huracan 2,7 másodperc alatt katapultál nulláról százra, a végsebessége pedig eléri a 340 kilométer/órát.
Nem akármivel mutatkozott be az angol márka első hobbiautója a Jaguar F-Pace.
A Hondánál is akkor futják a legjobbjukat, amikor kapnak egy kis szabadidős munkát a mérnökök. Ennek a legékesebb bizonyítéka, egy pályautós-vesrenymotor-alapú csővázas élményautó. Ez a Project 2&4.
A japánok lerántották a leplet a negyedik generációs hibrid családi autójukról, amely az elődhöz képest megújult formavilággal, az eddigi legfejlettebb akkumulátorral, tágasabb utastérrel, valamint jobb menetkomforttal csábítja a leendő vásárlókat.
A páncélozott, államfői Audi A8 L Security, VR9-es ballisztikai besorolást kapott, amivel nem csak márkán belül, de a konkurenciához képest is az egyik legbiztonságosabb autó, ami ma kapható a piacon.